Изданието на Dragon Age: The Veilguard, дългоочакваната игра на BioWare, обещава да бъде осъвършенствано и изненадващо стабилно за PC платформата, сподели експертът от Digital Foundry Алекс Баталия. Според него играта, изградена на базата на Frostbite енджина, липсват обичайните технически проблеми, като например "накъсването" при движение и други забавяния, наблюдавани при други заглавия.
Освен това The Veilguard показва стабилна честота на кадрите и позволява на играчите да се наслаждават на плавен геймплей, без прекъсвания при зареждането на нови обекти и ефекти. Специалистът споделя, че шейдърите се компилират предварително, което спестява времето за изчакване и повишава производителността, дори при по-стар хардуер, като AMD Ryzen 5 3600.
Battaglia отбелязва, че графичните настройки на The Veilguard предлагат висока степен на гъвкавост и яснота, позволяващи регулиране на динамичното мащабиране на резолюцията и поддържане на стабилни кадри в секунда. Това е важна характеристика, която рядко се среща в големи издания.
Dragon Age: The Veilguard ще бъде пусната на 31 октомври за PC, PS5 и Xbox Series X и S, като предоставя на геймърите висока степен на детайл и качествен геймплей, които рядко се срещат в модерните заглавия на пазара.