Директорът по дизайна на MachineGames Йенс Андершон разкри какво да очакваме от геймплея на екшън-приключението Indiana Jones and the Great Circle по време на изложението gamescom 2024.
Андершон подчерта, че играта няма да бъде типичен шутър, като ръкопашните боеве ще играят ключова роля. Индиана Джоунс ще използва елементи от околната среда, като тенджери и тигани, за да се бори с враговете, което ще създаде хаотични и динамични битки.
Играта ще включва и елементи на симулация на спотаяване, като различни начини за промъкване във вражески лагери, както и социална скритост, където геймърите ще могат да използват камуфлажни костюми, за да избегнат враговете.
Пъзелите в Indiana Jones and the Great Circle ще бъдат предизвикателни и разработчиците са се постарали да създадат система за подсказване от самия Индиана, за да помогнат на геймърите без да улесняват прекалено играта.
Играта ще бъде пусната на 9 декември за компютри (в Steam и Microsoft Store), Xbox Series X, S и Game Pass, а за PS5 се очаква през пролетта на 2025 година.