Преди конференцията за разработчици GDC 2024 Nvidia разкри състава на новите и вече пуснатите игри, които ще получат поддръжка за трасиране на лъчи и интелигентно мащабиране DLSS.

Обявената за март актуализация за ролевата екшън игра Diablo IV с трасиране на лъчи (за отражения и сенки) ще подобри външния вид на бронята, водата, прозорците и други отразяващи повърхности на 26 март.

Днешният пач добави поддръжка на DLSS 3.5 (с реконструкция на DLSS трасиране на лъчи) и RTX IO (ускоряване на зареждането на играта) за Portal с RTX, а актуализацията от 12 март донесе DLSS 3 за Sengoku Dynasty.

Горещо очаквана нова игра, която стартира с трасиране на пътя (пълно трасиране на лъча) и DLSS 3.5, е китайският екшън Black Myth: Wukong. Първи поглед към играта с тези технологии можете да видите в клипа по-горе. Освен това амбициозният екшън с отворен свят Star Wars Outlaws ще бъде пуснат с Path Tracing, DLSS 3 и Reflex. Обещани са поддръжка на RTX Direct Illumination, сенки, подсилени с raytracing, и глобално осветяване. Освен това трасирането на пътеки и DLSS 3.5 ще бъдат интегрирани в Naraka: Bladepoint battle royale в обозримо бъдеще, а The First Berserker: Khazan RPG ще получи поддръжка на DLSS 3 и Reflex от момента на пускане на пазара.

Както Nvidia обяви през декември, технологията DLSS е помогнала за подобряване на производителността в повече от 500 издадени игри и приложения от пускането им на пазара - пълен списък на тези игри може да бъде намерен на уебсайта на компанията.