The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered успя да се нареди сред трите най-продавани видеоигри в САЩ за 2025 г., въпреки че е налична за абонатите на Game Pass. Ремастърът на 19-годишната ролева класика от Bethesda Game Studios и Virtuos Studios постигна впечатляващ успех само седмица след своя дебют на пазара, сочат данни от анализатора Мат Пискатела от Circana, споделени в Bluesky.

Обновената версия на Oblivion оглавява седмичната класация за приходи от продажби за периода 19-26 април, което ѝ осигури място сред най-успешните заглавия на годината. Само Monster Hunter Wilds и Assassin"s Creed Shadows се представят по-добре от нея към момента. Пискатела изрично уточнява, че статистиката не включва играчите с активен абонамент за Game Pass, подчертавайки: "Абонаментът не е продажба."

Интересът към ремастъра се оказва огромен - още в първите три дни след излизането му, аудиторията му надхвърли 4 милиона души, като в това число влизат и потребителите на Game Pass. Това показва, че носталгията по класическия RPG свят на Тамриел, комбинирана с модернизираната визия чрез Unreal Engine 5, се е оказала успешна формула.

Играта е достъпна от 22 април за PC (Steam, Microsoft Store), PS5, Xbox Series X|S и в абонаментната услуга на Microsoft. Геймплейната логика и системи остават базирани на оригиналния Gamebryo енджин, което гарантира автентичност, но с визуална революция. Впечатляващото ѝ представяне е още едно доказателство, че ремастърите на класически заглавия могат да бъдат също толкова успешни, колкото и новите игри.