Пускането на пазара на горещо очакваната космическа ролева игра Starfield на Bethesda Game Studios е съвсем близо, а в мрежата се появяват още задкулисна информация за проекта и геймплейни откъси.

Първо, вътрешният човек Том Хендерсън, позовавайки се на петима информатори, всеки от които е играл Starfield "десетки часове", съобщава, че бъговете, с които са се сблъскали по време на преминаването, могат да се преброят на пръстите на едната ръка.

Почти всички от споменатите грешки трябва да бъдат отстранени в пача от първия ден, така че, заключава Хендерсън, потребителите на Starfield ги очаква "най-малко бъгавата игра" в историята на Bethesda Softworks. Второ, експертите от Digital Foundry, с личното разрешение на Тод Хауърд, успяха да разкрият, че Starfield всъщност върви по-гладко, отколкото предполагат трейлърите. Експертите потвърдиха вече тестваното интро на играта.

Що се отнася до изтичането на информация, Gao8e7 от Reddit споделя впечатления и кадри от Starfield: изглед от командното табло, облик на планетата, кацане, разглеждане на картата, разходка из сградата на Деймос, среща с охраната и паметника в Нова Атлантида. Друг потребител на Reddit публикува видеоклип, показващ колко време е необходимо, за да се стигне до ръба на достъпната за изследване зона на планетата - около 10 минути. Времето вероятно зависи от самото място и от точката на кацане.

Starfield ще бъде пусната на 6 септември за компютри в Steam и Microsoft Store, Xbox Series X и S, както и в Game Pass (PC и Xbox), но за купувачите на премиум издания ще бъде достъпна пет дни по-рано. Първите ревюта на играта ще се появят на 31 август.