Разработчиците на шутъра Atomic Heart от студиото Mundfish отговориха на въпросите на потребителите относно самата игра и все още неозаглавеното второ сюжетно допълнение.

Припомняме, че второто разширение за Atomic Heart ще хвърли майор Нечаев в сюрреалистичния свят на Лимбо - подсъзнателно измерение с обърната логика и собствена екосистема, според създателите на играта.

Поради неосезаемото естество на присъствието си в Лимбо главният герой ще загуби всички способности от реалния свят - в допълнението ще има "напълно различна система за подобряване на способностите му".

Какво още беше казано за второто допълнение:

  • Разработчиците вече имат точна дата за излизане на второто DLC (премиерата е обявена за зимата), но все още не са готови да я разкрият;
  • събитията в разширението ще се случват изцяло в Лимбо;
  • играчите ще се срещнат с няколко познати герои, включително Близнаците ("под една или друга форма");
  • играчите ще научат нещо за миналото на главния герой;
  • Гъската има "важна роля в геймплея";
  • в DLC-то ще има битки, но те все още не са показани.

Авторите на Atomic Heart също така отговориха на въпроса за обещаната, но все още нереализирана поддръжка на ray tracing. Оказва се, че екипът все още работи по нея и се надява да сподели новината "в близко бъдеще".

Mundfish също така обеща да се заеме с настройките за достъпност на Atomic Heart, подготвя "нещо интересно" за модърите и завършва редактирането на обявения през март филм за развитието на играта, който ще бъде публикуван "много скоро".

Atomic Heart дебютира на 21 февруари за компютри (в Steam), PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X и S и Game Pass (PC и Xbox).