Преминалият през бета-тестването в Steam най-голям пач от пускането на космическата ролева игра Starfield достигна до версия за всички целеви платформи. Актуализацията вече е тествана от Digital Foundry. Основна функция във версия 1.11.36 станаха графичните настройки на Xbox Series X: можете да зададете целевата честота на кадрите (30, 40, 60 или неограничена) и да дадете приоритет между качеството на изображението и производителността.

Специалистът на Digital Foundry Оливър Макензи обаче провери всички опции и стигна до заключението, че стабилни 60 кадъра/сек в Starfield на Xbox Series X няма да бъдат постигнати дори в режим на производителност. В динамично 4K (мащабирано от 900p с помощта на FSR 2) играта достига целевите 60 кадъра в секунда в затворени локации и на празни планети, докато в градове като Акила Сити и Нова Атлантида "пада" до 30-40 кадъра в секунда.

Макензи заяви, че най-добрият вариант, с който разполагат собствениците на конзоли, е режимът Performance Mode и целевите 60 кадъра в секунда с дисплей с честота 120 Hz и поддръжка на VRR (променлива честота на опресняване). Актуализацията Starfield от май включва също така подробни карти на повърхността на планетите, модификатори на геймплея, екстремни нива на трудност, възможност за персонализиране на интериора на кораба и т.н. Starfield беше пусната през септември 2023 г. за компютри (в Steam и Microsoft Store), Xbox Series X, S и Game Pass. В процес на разработка са и първият наземен транспорт за играта, официална поддръжка на модове и голямо допълнение Shattered Space.