Twitch стартира програма за стимулиране, която ще гарантира на избрани стриймъри гарантиран размер на приходите от реклама на месец. Много творци споделят мнението си, че печеленето на пари от платформата е трудно и непостоянно. Освен ако нямате постоянна база от последователи, приходите, които се получават от Twitch, могат да варират в широки граници през отделните месеци.
Това изглежда ще се промени скоро, след като от компанията обявяват в своя сайт: "Наличието на надежден минимум от приходи от реклами трябва да ви позволи да планирате по-добре бъдещето, каквото и да е то. Надяваме се, че това е важна стъпка към овластяване на създателите".
Новият начин на плащане, който Twitch нарича Ad Incentives Program или AIP, предлага на избрана група партньори фиксирано плащане всеки месец. В замяна на това създателите се съгласяват да стриймват в продължение на минимален брой часове на месец, докато пускат реклами. Twitch вече избрал група от стриймъри, които да участват в AIP за момента. Те ще видят съобщение в горната част на таблото си за управление на реклами, което ги приканва да се присъединят към програмата.
Стриймърите ще имат възможност да избират сред различни модели на плащане, а сумата, която Twitch предлага на всеки член ще варира. В примерите, които Twitch излага на сайта си, потребител, който се съгласява да предава видео в продължение на 40 часа на месец, може да избере вариант за заплащане от 100 долара за пускане на 2 минути реклами на час, 300 долара за пускане на 3 минути реклами на час или 500 долара за пускане на 4 минути реклами на час. Стриймърите ще печелят тази гарантирана сума независимо от това колко хора гледат. След като достигнат необходимия минимален брой часове, те ще продължат да получават приходи по обичайната си тарифа.