След 30 години и пет месеца японският гейм дизайнер Хидеаки Ицуно, известен с работата си по Devil May Cry и Dragon's Dogma, ще напусне Capcom. Той обяви това в личния си микроблог.

В публикуваното съобщение Ицуно благодари на играчите за подкрепата на игрите и героите, за които е отговарял разработчикът, и призова феновете да продължат да подкрепят Capcom.

Ицуно също така намекна с какво ще се занимава: "От септември ще започна да разработвам нова игра в нова среда. Надявам се да създам забавни и красиви игри, които ще бъдат също толкова или дори по-запомнящи се от тези, които вече съм направил". Очевидно, след като е напуснал Capcom, Ицуно е започнал работа в друго студио или е основал ново. Дизайнерът не уточни за кой проект или компания става дума, но посъветва да следим новините за "следващото му творение".

Capcom наема Ицуно през 1994 г. Първите му проекти като ръководител на продукцията са бойните игри Star Gladiator (1996 г.) и Rival Schools: United by Fate (1997 г.). Той е най-известен с работата си по Devil May Cry (като се започне с третата част) и Dragon's Dogma. Дизайнерът е признат за създател на Dragon's Dogma.

Последните проекти на Ицуно в Capcom ще бъдат Devil May Cry 5 (2019 г.) и фентъзи ролевата игра с отворен свят Dragon's Dogma 2, която беше пусната през март 2024 г. и от която бяха продадени над 3 милиона копия.