Продуцентът на фентъзи екшън ролевата игра Wo Long: Fallen Dynasty, Масааки Ямагива, обясни в скорошно интервю за MP1st защо студиото Team Ninja Japan няма да предостави избор на ниво на трудност в новата игра.

Според Ямагива екипът вярва, че наличието на една-единствена опция за всички е нещо положително. По този начин всички потребители ще могат да изпитат едно и също преживяване от преодоляването на препятствия и забавлението с него.

В същото време геймърите трябва да имат способността да се справят с предизвикателствата: "Wo Long в никакъв случай не е лесна игра, но се стремим да дадем на геймърите толкова свобода на действие и преодоляване на препятствията, колкото искат."

Ямагива посочи няколко елемента от геймплея като примери, включително морален индекс (колкото по-висок е той, толкова по-силен е героят), система за повишаване на нивото (подобряване на статистиките) и кооперативен мултиплейър за трима души.

Wo Long: Fallen Dynasty ще бъде пусната в началото на 2023 г. за компютри в Steam и Microsoft Store, PS4, PS5, Xbox (One, Series X и S) и Game Pass (компютри и Xbox). Временна демо версия на играта беше достъпна за конзолите от сегашно поколение до 26 септември.